Hiába tűnik roncsnak ez a Tesla, még működik
Tető nélkül, ajtók és szinte minden elem nélkül árulják.
Tető nélkül, ajtók és szinte minden elem nélkül árulják.
A kiváló terepjáróképességű, de teljesen elavult autóban villanymotor váltotta a jó öreg benzines egységet.
Megnéztük, hogy hol készül az Év Autója-díjas kompakt szabadidőautó, az XC40 tisztán elektromos változata, és üléspróbát is vettünk az elsőként Google-szoftvert futtató zöld rendszámosban.
Egy ilyen lehetőségnek itthon is sokan örülnének.
A Tesla Cybertruck visszafogott külsejű riválisa az eredetileg tervezettnél később debütál a piacon.
A tisztán elektromos hajtású autósok számára a berendezés körülbelül olyan lehet, mint egy "kanna áram".
A hetedik generációs Golf belső égésű motor nélküli zöld rendszámos változata a jelek szerint egy ideig még velünk marad.
A franciák döntése akár a dízelként született autóknak adhat új életet.
Az Egyesült Királyság első úgynevezett elektromos sugárútját az aszfalt megbontása nélkül alakították ki.
Régi sztereotípiák dőlnek meg az autóiparban, amikor az elektromos járművek gyártása a jövő.
Az amerikai vállalatnak soha nem volt még ilyen sikeres első negyedéve, ha a legyártott autók mennyiségét nézzük.
Az ID.3 piacra kerülését igen komoly szoftverproblémák hátráltatják, amit most belső források is megerősítettek.
A részben vagy teljesen elektromos hajtású modellek részesedése igen komoly mértékben nőtt.
300 ezer forintos járgányok, akár 1.6 lóerős teljesítménnyel.
Aszfalton általában brillírozni szokott az amerikai villanyautó, de mi a helyzet olyan terepen, ahol igazából a lovak érzik otthon magukat?
Megalapozatlanok azok a félelmek, hogy az elektromos autók használata – minden lehetséges faktort figyelembe véve – növelné a karbonkibocsátást. Ez legfeljebb a világ 5 százalékára igaz, ahol még környezetszennyező szénerőművekben termelik a villamos energia zömét – állítja nyugat-európai egyetemek egy közös kutatása.
A Tesla Model 3 tulajdonosa nem a szépségre ment.
Aki most jól tanul, a tanév végét követően környezettudatos gokartokban mérheti össze a vezetési tudását a társaival.
A végsebessége pedig 600 km/h felett van.
Kicsit sárgább és sokkal csendesebb, mint egy benzinmotoros Mini, de az élmény ugyanaz, sőt. A britek első, tisztán elektromos meghajtású autója igazán fontos modell, mert kijelöli a Mini márka jövőjét az elkövetkezendő évekre.